welcome to your web

유 ♥ 웃همه جوووره유 ♥ 웃

همه چیزاینجاپیدامیشه

welcome to your web

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

سلام به دختراوپسرا

این وب فقط برای سرگرمی خودم وخودت درس شده وتوش همه چیزپیدامیشه.حالاهمه چیزم نه ولی یه چیزایی پیدامیشه

اگرهم چیزی دوس داریدکه بذارم ونذاشتم توقسمت نظرات کامنت  بذاریدوبهم بگیدتابراتون بذارم

حتماحتماهم عضوشیدتابتونیدمطلب بذاریدیااگرم خواستیدبامن نویسندگی کنیدبرام نظربذاریدوبگیدشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ



نظرات شما عزیزان:

mansour
ساعت18:35---1 تير 1391
سلام دوست من
اگر میخوای از طریق وبلاگت توی خونه خودت پول در بیاری پیشنهاد میکنم عضو سایت هایی که لینکشو گذاشتم بشی و توی وبلاگت براشون تبلیغ کنی و به ازای هر کلیک کاربران پول بگیری
http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub &fer=17625
http://www.irancn.com/orderwork.aspx?rgm=mansourart





قوچی
ساعت22:02---31 خرداد 1391
تبسم را فراموش نکن. لبخند بی هزینه ات گران ترین هدیه است …
سلام
کارتون عالیه واقعا لذت بردم
لطفا به وب ما هم سر بزنید و نظر بدین
http://www.cump.loxblog.com


OnLy GiRl
ساعت23:00---28 خرداد 1391
سلام دوست عزيز وب خيلي خوبي داري و البته نايس منم يه وب دارم كوچيكه اما اميدوارم دعوتم رو قبول كني و به اونجا بياي و نظر بدي
مرسي گلم


گلنوش
ساعت22:37---27 خرداد 1391
salam



به ماهم سربزن وبلاگ قشنگی داری


گلنوش
ساعت22:37---27 خرداد 1391
salam



به ماهم سربزن وبلاگ قشنگی داری


سید حسن
ساعت11:33---1 ارديبهشت 1391
سلام وبلاگتون قشنگ بود
ولی دختر پسرا توش زیاد بچش نمیان
در کل خدا قوت


da
ساعت20:01---25 فروردين 1391
سلام

وبلاگ خوبی داری اما چرا این وبلاگ رو چرا این در مطالب زیبا میزاری ؟ مگه درس نداری؟

من دارم تحقیق می کنم ببینم گی هاوبلاگ دران علت اصلی داشتن وبلاگ چیه؟


پاسخ:راستش رو بخوای خودمم نمیدونم.ولی اینو بدون که من تا درسم رونخونم و ننویسم پای نت نمیشینم.


benyamin
ساعت10:53---25 فروردين 1391
سلام سارا جان.خوبی؟کدوم عکسو میگی؟شما اگه خوب نگاه کنید میبینید دوست دخترشه.من تو اون فایل عکس النازو نزاشتم اصلامرسی که انتقاد کردی

mostafa mahdizadeh
ساعت18:27---23 فروردين 1391
ok misazam

rasool
ساعت18:40---12 اسفند 1390
سلام وبلاگ خوبی داری به ما سر بزنwww.Seventy6.loxblog.com

پشه
ساعت14:16---12 اسفند 1390
به نظرم بيا تو وبلاگ من عضو شو چون هم بازديدش بالاست هم نويسنده ندارم باهم بتركونيمش... منتظرم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 12 / 12 / 1398برچسب:, ساعت توسط سارا |